יום שני, 19 במרץ 2012

הנה זה מגיע- יריד אמנים

ככה זה נראה בדיוק לפני שנה
http://cafe.themarker.com/post/2111431/

ואני בחיוך שמכאיב ללחיים
 
באדיבות הצלם המוכשר, התומך הרגשי והדואג למזון ושתייה במהלך היום הזה ובכלל האיש שלצידי-יואב(-:.


אפשר לראות אפילו את האפניים שלי ברקע, שעזרו להוביל חלק מהכבודה.

אז הכפר נשאר אותו הכפר, עם הפריחה הנפלאה הזו שמתבלבלת עוד יותר בגלל מזג האויר המוזר.

זה ממש מול הבית שלי והלב שלי מתרגש ומלבלב ביחד עם הפריחה הזו

והשנה, שוב, יריד אמנים, צבעוני וכייפי, ושוב אני מתחילה להתבלבל עם מגוון רעיונות מה להציג שם, כי איכשהו אני תמיד חייבת לחדש.


אז השנה בגלל שאני מפתחת את קונספט החלומות שלי, או אולי את החופש לעוף, הכנתי מארזי חלום.
כאלו שכל אחד יכול לבחור ולקחת אתו הביתה.




וככה זה נראה בהזמנה הרשמית מטעם היריד



 אתם מוזמנים לבוא, להגיד שלום.

אני אשמח. :-)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה