יום שישי, 9 במרץ 2012

לברוא אתר

מצאתי אותו במרחב הוירטואלי,
כמעט בטעות.
חיפשתי מישהו שיבנה לי את האתר החדש שלי.
בעצם חיפשתי מישהו שיצא אתי למסע.
פניתי למגוון בוני אתרים וקיבלתי הצעות מחיר מסודרות ומובנות מפורטות לפרטי פרטים.
ואז הוא חזר אלי
והוא התלהב
ודמיין איך את סקיצת הדוגמה ששלחתי לו הוא הופך לילדה ששטה בסירה אל הירח.

הוא תיאר לי איך השיער שלה יתבדר ברוח ואת תנועת החתירה של המשוטים.
הרגשתי שהוא יצא אתי למסע הזה מתוך התלהבות,
מתוך ציפייה לבריאה של משהו חדש.
הרגשתי שהוא עובד ממקום דומה לשלי, מהבטן.
האינטואיציה שלי היתה לבחור בו והפור (בהתאמה לימים האלו) נפל.

זה היה מסע.
לפעמים אתגרתי אותו,
לפעמים שיגעתי אותו,
לפעמים התשתי אותו קצת.
לפעמים הוא ניסה לשכנע אותי ולפעמים אני אותו.
אבל רוב הזמן בחיי שעבדנו בשיתוף פעולה לא רע.
לתיקיה שהלכה ותפחה במחשב קראתי בשם- "אתר חכם" על שמו-דוד חכם.

אני מתרגשת כ"כ מהעולם הזה שלא יכולתי לברוא בלי עזרתו.
ומודה לו על האכפתיות והמסירות, על היצירתיות והסבלנות.
ועל כך שידע להעביר את החלומות שלי למעשה.
אני מזמינה אתכם להציץ פנימה,
לעוף אתי, לשוט ולצלול במרחבים האלה של החלומות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה