יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

הזמנה אישית ומיוחדת

רגע אחרי שהעליתי את הפוסט- "המון דברים קורים כאן" נפל לי האסימון והבנתי שהכי שווה זה פשוט להזמין אתכם ממש, לא רק בהצצה וירטואלית מעל מסך המחשב.

נכון שלפעמים אתם רוצים לגעת ממש במוצרים?
לבחון אותם מכל הצדדים, לדפדף, להריח, לענוד, להתרשם מהשפע ולבחור לא רק דרך תמונה?
אז במיוחד בשבילכם אני מקיימת פתיחה חגיגית של הסטודיו שלי
שהוא ממלכה קסומה בפני עצמה.
גם אני סקרנית לראות אתכם שמביעים אינסוף פרגונים, אמון ואהבה ורוכשים מהחנות המקוונת שלי בעקבות תצלומים.
זה מרגש עבורי ובכלל לא ברור מאיליו.

זה נכון שאני חייבת להתפנות לסדר קצת לקראתכם.
בכל זאת סטודיו של מאיירת (לפחות אם מדובר בשלי), עלול להיות מבולגן לפעמים,
מוצף במחשבות, רעיונות ונסיונות של המון מוצרים וחומרים חדשים לכבוד החג.

אז בעצם זו הזדמנות בשבילי להתכונן עבורכם
ולצפות לכם בחיוך בכניסה.

והפעם, צרפתי להזמנה החגיגית הזו, חברה ויוצרת מוכשרת במיוחד שמעצבת בבד ותציג אצלי את כרית "קן גורים" המקסימה שלה וגם כרית הנקה רב תכליתית.
היא בהחלט לא כמו כולם וזו זכות אמיתית שהיא מצטרפת על מנת להציג את היצירות שלה לצדי.
זה הבלוג שלה, כדי שתוכלו לראות שאני לא משויצה בה סתם.







































עין השופט אגב, זה באמת לא כזה רחוק.
בעצם זה לגמרי מרכז העולם בין תל אביב לצפון(-: , ממש קילומטרים ספורים אחרי היציאה הצפונית של כביש 6,
וכמה גבעות ירוקות.
בואו לבקר,
יהיה מקסים.
טיול שישי מומלץ לנשמה




ועכשיו אפילו סטודיונת עין השופט בwaze


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה