יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

על פחדים,תקוות ואי שלמות

הקדשתי לזה ימים ושבועות,
כתבתי, תרגמתי, ציירתי, צילמתי, ליטשתי
 וחששתי לספר לכם, כי יש בזה תחושה של חשיפה ובכל פעם הרגשתי שזה עדיין לא ממש מספיק.
לא ממש מושלם.
לקוחות התחילו לקנות פה ושם ולהשאיר פידבקים חיוביים, מפרגנים ומחזקים
ואני התמלאתי בתקווה שהנה, זה ממש מצליח.
ואז הגיעה לקוחה אחת ובתגובה מפרגנת השאירה 4 כוכבים במקום חמישה.
היא באמת פירגנה, אבל היא כנראה מסוג האנשים שטוענים שאין מושלם. (כמו המורים ההם שנותנים 95 במקום 100),
ואני לא יכולתי לנשום מעוצמת העלבון וגודל הבושה, בחיי.
כי עכשיו זה ממש לא מושלם.
החנות חדשה ואוחזת ב4.75 כוכבים במקום בחמישה. )-:

https://www.etsy.com/il-en/shop/YonatKatzir










ואז הבנתי שאין באמת שלמות,

שאני לא יכולה לעשות מושלם.
אני יכולה רק להשתדל ממש,
לשמח את הלקוחות שלי,
לעשות הכי טוב שאני יכולה,
לגרום לחלק מהאנשים התרגשות,
להתרגש אתם.
להודות על כל אחד ואחת שמביעים אמון ומגיעים וקונים ומפרגנים.
לשמוח כ"כ אם הצלחתי לסחוף ולשמח.









































מכאן: wonderland tree

אז זה לא מושלם,
אבל זה מנשמתי
והחנות הזו נוצרה בהמון אהבה
ואחרי שנים שידעתי שאני ממש רוצה לגדול ולהצטרף למתחם האמנים הבינלאומי של אטסי.
ולאחר שדחיתי שוב ושוב מתוך חשש.
והנה היא כאן,
מרגשת,
נושמת,
חולמת
 ושלי.


מכאן: מנדלה לצביעה


אז אם אתם אוהבים,
בבקשה תפרגנו,
תשתפו,
תעבירו,
זה מחזק,
זה עוטף,
זה ממלא את הלב.
ונותן כוחות.

ויש שם אפילו מוצרים חדשים ומבצעים במחירים קטנים  שאני לא מציגה כאן
בחנות הרגילה,

תודה לכם,
החנות הקטנה והבינ"ל שלי

6 תגובות:

  1. הפוסט נפלא ומרגש ואת כתמיד נפלאה כנה אותנטית ואומנית מדהימה. המון המון הצלחה עם ETSI , הנה את מפליגה בספינותיך המצוירות למחוזות הבינ"ל.כול הכבוד לך!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. סיגל יקרה ואהובה.
    תודה לך על התגובה המרגשת הזו.
    את כבר מכירה ויודעת שהסירות שלי מפליגות למחוזות לא ידועים ומגלות עולמות נפלאים.

    השבמחק
  3. החנות נראית מקסים- שמחה שיצאת לעולם הגדול :) יש לך מלא מכירות! כל הכבוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקרה, החנות הולכת וצומחת מיום ליום וכולי תקווה שהיא לא תאבד באוקיינוס הענק של אטסי, (-:

      מחק
  4. יונת, החנות מקסימה, ובעיני היא מושלמת. אם הייתי יודעת איך מדגים הייתי נותנת לה חמישה כוכבים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך מיכל יקרה,
      אני מסתפקת ביופי שבאי השלמות(-:

      מחק